1 Aralık 2018 Cumartesi

2019 Takvimi

Belki daha önce bahsetmişimdir. Ben küçükken yılbaşında bize küçük şekerleme kutuları hediye ederlerdi. 
Ben de kendi içimde bu geleneği her yılbaşında devam ettirmeğe çalışıyorum.

Ancak bu yıl hediye kutusunu daha kullanışlı hale getirmek istedim. 
Yaptığım illüstrasyonları kullanarak takvim yapma hayalim vardı uzun zamandır.

Standart bir takvim yapmak pek içime sinmiyordu. 
Bu sebeple hediye kutusunu masaüstü takvimi şeklinde hazırladım.

Üçgen kutunun 3 yüzüne 4’er ay yerleştirerek takvim yaptım. 
4 ayda bir takvimin yüzünü değiştirerek benim illüstrasyonlarımı görmüş oluyorsunuz.
Kutunun içini tabiki en sevdiğim tatlılarla doldurdum. 

Bu kutuyla ilkokul çocuklarını sevindirmek istedim.














































































































Şimdiden yeni yılın hepimizin için güzel ve sağlıklı geçmesi dileğiyle,

Herkese mutlu yıllar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder