18 Ekim 2013 Cuma

Müzik Kutusundan Gramafon

Geçen gün bir kitapçıyı gezerken ufak müzik kutusu gözüme çarptı. Siz de görmüşsünüzdür, insanı mutlu eden bir tınısı vardır. Ama ambalajlarına pek kafa yorulmamış. O an aklıma bir fikir geldi, neden müzik kutusuna gramafon görüntüsü verilmesin? Eve gelir gelmez ilk iş internetden gramafon görsellerini incelemek oldu. Maketini çalışan biri muhakkak vardır, ama internete öyle bir görsel hiç düşmemiş. Bende maketini hazrılarken zorlandım. Biraz uğraştıktan sonra ona yakın bir form çıkardım.































Bir tane müzik kutusunu satın aldıktan sonra, üzerini renkli kağıtla kaplayıp, gramafon görüntüsü verdim.























Gramafonun boru kısmını ilk önce taslak olarak kraft kağıdından hazırladım. Tek tek parçaları kesip bir birine yapıştırdım.






















Uhu yardımıyla parçaları bir birine yapıştırdım. Bence çok güzel bir hediye çalışması oldu :)





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder