3 Kasım 2013 Pazar

Harlequin Kitap Ayracı

Harlequin'lere küçüklüğümden beri özel bir ilgim var. Harlequin italyan "Commedia Dell'arte" komedisinin baş kahramanıdır. Hikayeye göre Harlequin Bergamodan daha iyi hayat şartlarında yaşamak için Venedik'e gelen bir hizmetçidir. Naif ve eğlenceli karaktere sahip olan Harlequin, çok zeki olmadığı için sık sık hata yapar, ve cezalandırıldığı zaman çokta umursamaz, haline güler. Beni daha çok kıyafetinin renkleri ve geometrik formlarıyla cezbediyor. Bu yüzden Harlequin şeklinde bir kitap ayracı hazırlamaya karar verdim. Şablonu internetden bulduktan sonra, karton kağıdına çizerek sulu boya yardımıyla renklendirdim. Kollarını ve bacaklarını hareketlendirmek için plastik çıtçıtlar kullandım. İsmini de Jean Pierre koydum :) Ama ayracı yapmakla kalmayıp, ona bir de ambalaj hazırladım. Mobilya kataloğundan kestiğim ayna resmini kraft kağıdına yapıştırdıktan sonra içini çıkarıp, aydinger kağıdını pencere niyetine kesilen alana yapıştırdım. Ve sonuç...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder