31 Mayıs 2015 Pazar

El Yapımı Yelpaze




















 
Yaz sıcaklarında serinlemek için yelpaze kurtarıcımız olur.
Ben de kendime yelpaze yapmak istedim.
Yelpazeyı dondurma şeklinde yapmaya karar verdikten sonra, bilgisayarda yelpazenin formunu olşturacak şablonu çizerek işe başladım.

Bıçak izini aşağıda paylaşıyorum.

























Siz de üzerine bilgisayarda istediğiniz görseli yerleştirerek çıktısını alıp, aşağıdaki şekilde yelpazeyi hazırlayabilirsiniz.

Yelpazeyi oluşturacak dondurma formundaki şablonu büyük bir sulu boya kağıdının üzerine etrafından çizerek bütün kalıpların aynı olmasını sağladım.






















Daha sonra her bir yelpaze yaprağını sulu boya yardımıyla renklendirdim.







Renklendirdiğim parçalar kuruyunca onları kestim ve kalın bir karton kağıdının üzerine çift taraflı bant yardımıyla yapıştırdım.








Yapıştırma işlemi de bitince dondurmaları formuna göre makas yardımıyla kestim.







Kesilen parçaları delgeçle delerek, hepsini birleştirip zımbaladım.




















Dondurma şeklindeki yelpazemiz hazır.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder