1 Kasım 2015 Pazar

Ahşap Papyon



















Son zamanlarda ahşap papyonlar çok moda. Bazı tasarımlarını da çok beğenirim. Ama ebatları bana bir az büyük geldiği için alamıyorum. Ben de bu sorunu kendime dondurma çubuklarından papyon yaparak çözdüm.

Evde bir gün kullanırım diye biriktirdiğim dondurma çubuklarım vardı.


























Dondurma çubuğunun birini gri renkli su bazlı akrilik boya yardım ile boyadım. Kenarlarındaki boya taşmalarını ise zımpara kağıdı ile temizledim.




























Dondurma çubuğunun boyası kuruduktan sonra çubukları bir birine uhu yardımıyla yapıştırdım.























Yapıştırma işlemi tamamlandıktan sonra, sıra geldi çubuklara renk katmaya. Kırmızı renkli nakış ipliğini çubuklarını ortasına gelecek şekilde sardım.



















Papyonu kullanılır şekle getirmek için arka tarafına silikon tabanca ile broş iğnesi taktım.




























Yapımı çok kolay, ve kullanımı şık olan bu papyonu siz de çok kolaylıkla yapabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder