5 Kasım 2015 Perşembe

Gentleman Hediye Paketi
































Bugün eşimle ortak arkadışımızın doğum günü. Kendisine doğum günü hediyesi ararken internetten ahşap papyon buldum. İlginizi çeker diye papyonun görsellerinı aşağıda paylaşıyorum.













































Haliyle böyle hediye alınca ona uygun da bir hediye paketi yapmak gerek :)

Kutuyu kraft kağıdına sardıktan sonra üzerine uygun objeler eklmeyi düşündüm (Hediye paketi hazırlarken spontane hareket ederim) .

Elimde bir bıyık resmi vardı. Onu kutunun üstüne koydum ve evreka! Bıyığa şapka da eklersem bu paket gayet orijinal olur dedim. Ama uygun ölçüde şapka yok :( Üzülmeye gerek yok. Hemen sulu boya yardımıyla şapkayı çizdim. Bıyık ve şapkayı da kutuya ekledikten sonra bizim gentleman'in gözünü çizip kutuyu tamamladım. Ortaya çıkan sonuç aşağıda :)












































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder